Glee-stjärnan Cory Monteith hittades död i Vancouver

Jag vet att jag inte har bloggat på såååå länge men jag har haft saker för mig. Men ville bara skriva att Cory har dött. Det är så sjukt... Han hittades i Fairmont Pacific Rim på 21:a våningen vid middagstid den 13 juli, efter hans rum genomsöktes när han misslyckades att ta sig ut från hotellet. Monteith hade varit död i flera timmar när hans kropp hittades. Källor har berättat Global BC att det finns indikationer på att det kan ha varit en överdos. Monteith hade varit på rehab ett antal gånger i sitt liv, nu senast i april. Han hade regelbundet diskuterat hans strider med missbruk, sa han i tidigare intervjuer att han tog "allting" och var "tur som lever."
 
En timme efter Monteith död tillkännagavs, var ett uttalande av "Glee" exekutiva producenter och 20th Century Fox TV, säger: "Vi är djupt bedrövade över detta tragiska nyheten. Cory var en exceptionell talang och en ännu mer exceptionell person. Han var en sann glädje att arbeta med och vi kommer alla att sakna honom oerhört. Våra tankar och böner är med sin familj och nära och kära."
 
Jag vet inte vad som händer med Glee eller vad dom hittar på i programmet för att Finn plötsligt inte är med länge. Men kommer sakna honom så sjukt mycket. Han var en del av Glee och det kommer han alltid vara <3
 
Källa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0