Diannas brutna näsa



När Dianna började high shcool övertalade hon sin mamma om att få gå på en fest- en fest som slutade våldsamt.
- Jag övertygade min mamma att låta mig gå på mitt första party. Jag lyckades vara där i en timme, med två av mina vänner, minns hon.
- Men det blev bråk. Men istället för att tjejen slog killen så slog hon snett och träffade mig... Det var blod överallt.
Men Dianna skämdes och ville inte inte gå till en läkare eller ens berätta för sin mamma, eftersom hon då aldrig hade fått gå på någon mer fest. Men näsan hade tagit mer skada än hon trodde, något hon förstod för bara ett år sedan när hon uppsöktes en doktor på grund av näsproblem.
- Han sa: "När bröt du näsan?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0