Chris Colfer Återvänder I Säsong 4 :D

Chris Colfer framtid i Glee ifrågasattes i morse när Fox ordförande för “Entertainment” Kevin Reilly tillkännagav vid TCA att även om ryktena om spinoffen att det inte skulle hända. Lea Michele kommer även att vara tillbaka för säsong fyra och Ryan Murphy har kommit upp med ett “coolt” sätt att hålla studenterna kvar.

Vi frågade Chris och han sa att han också är en del av denna plan.
Efter att pratat med Murphy, avslöjade Chris Colfer till TheInsider.com att han skulle 100 procent vara tillbaka i höst!
Insider.com: Det har visat att Lea Michele kommer tillbaka nästa år – kommer du?
Chris Colfer: Ja. Jag kommer tillbaka. Jag är väldigt förväntansfull. Många är ledsna med att det inte kommer vara en spinoff, men jag tror de kommer att bli mycket mycket spännande att ta reda på vad som kommer att hända – Jag är väldigt förväntansfull med det. Ryans idé är ganska revolutionerande. Det är det bästa av två världar. Alla kommer att gilla det.

Insider: Förmodligen oavsett om Kurt och Rachel komma in NYADA kommer att avslöjas, eller hur?
Chris: Jag tror det. Jag är inte helt säker. Jag ser fram emot att se om han kommer in. Det ska bli en intressant episod att se honom och Rachel utför med de andra.

Insider: Men innan vi kommer till någon av dessa saker, denna veckas episod – kallas Yes/No – då New Directions gör Summer Nights från Grease. Vilken sida sjunger Kurt på?
Chris: [skrattar] Han var med tjejerna – av min begäran. Ursprungligen var han med pojkarna, men jag ringde Ryan och sa: “Vad har pojkarna som Kurt vill ha?!?” Det finns inget sätt han skulle hänga med dem. Han gick helt med på det och jag sattes med flickorna, vilket är bra eftersom jag får vara Rizzo!

Insider: Kurt kan vara med tjejerna, men Blaine är med pojkarna. Vad gör man av det faktum att författarna har gjort honom “en av pojkarna?”
Chris: Jag tror att de båda bara dras mot människor de identifierar sig med. Blaine är gay men han är mer en kille än Kurt, som är lite mer storslagen än så. Jag säger Kurt är mer storslagen än kille [skrattar]. Men jag är glad att de visar att de tar alla typer av “homofile” : bra homofile, dålig homofile, manlig homofile, mindre än manliga homofile. Det finns alla typer av homofile.

Insider: Gänget är på väg till Regionals, och sedan förmodligen Nationals. Vill du att Kurt äntligen få de att vinna i hans sista år?
Chris: Ja. Själviskt, för karaktären, det gör jag. Som skådespelare, jag hoppas de vinner Nationals så de kan åka till London eller något för Globals, eller vad kommer härnäst? Det skulle vara häftigt – sång och dans på gatorna i Rom! Vem skulle inte vilja det?

Insider: Inför den andra 2012 episoder, vad är du glad för fans att se?
Chris: Jag är verkligen glad för dem att se Michael Jackson episoden – Jag bär en chockerande body läder overall. Jag är intresserad av att se vad reaktionen är att det.

Insider: Jämför bodyn till Gaga hummer klackarna – som var lättare att bära?
Chris: Åh gud, skorna var så mycket skönare! Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men 25 cm klackar jag bar i den episoden var mycket bekvämare än läder overallen.

Insider: att inte bli alltför personlig, men hur tight är det vi talar? Har du behov av att pudra dig i babypuder innan för att få overallen på dig?
Chris: Det fanns inget utrymme för personligt, om du fångar min drift [skrattar]. Men det fanns baby pulver. Och jag måste säga, när man sjunger och dansar hela dagen i en läder body, börjar det lukta. Jag har oftast inte B.O. men jag satte faktiskt en doftgran inne i overallen och det färgade min hud. Jag hade en liten gul julgran på magen efter en bra vecka! Precis i tid för semester [skrattar].

 


Kommentarer
Postat av: Emma!

ja :D

2012-01-10 @ 20:43:16
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0