Texter om Glee från Julia tidningen!

Idag när jag kom hem låg det en ny Julia tidning på köksbordet och temat var: kändisar
och då hoppades jag på att det skulle stå något om Glee och det gjorde det! :D

Bild:


Text:
Skådespelarna i "Glee" kommer att sluta i serien nästa år och bli ersatta av andra roller. Det har skaparen av den hyllade musikalserien ( Ryan Murphy ) bestämt. Allt för att serien ska bli så realistisk som möjligt.
Lärarna Sue och Will ( spelad av Jane Lynch och Matt Morris ) kommer att vara kvar, berättar Murphy.
- Jag tycker att de roliga med serien är att den hyllar ungdomar och talang och jag tycker att det är samma sak med orginal-skådespelarna, jag tycker att det är riktigt roligt att spännande hitta de där unga, okända människorna och ge dem en chans att slå sig in i branschen och det ligger i seriens anda, säger Ryan Murphy.


Bild:


Text:
Att Cory Monteith kan sjunga vet alla som har sett "Glee", men själv vet snyggingen inte om han vill bli artist eller inte. 29-åriga Cory har ett skivkontrakt och menar att allt handlar om när och om han vill spela in ett album.
- Jag kan se mig själv spela in skivor men det måste bli rätt, säger han till tidningen Parade.
- Jag vill inte göra en skiva bara för att jag har chansen till det. Jag tror om man visar upp sig och jobbar hårt och är rättfram så kan man alltid skapa sina egna chanser. Jag hoppas jag har rätt, säger Cory om att många i hans närhet tycker att han ska göra ett album medan han fortfarande har möjlighet till det.

Bild:


Text:
Musikklubben New directions kämpar vidare i med- och motvind.
Säsong 2 släpps nu på dvd-box och klubben har som vanligt problem med Sue Sylvester som vill sätta käppar i hjulet för musikälskarna. Britney Spears och Lady Gaga har fått varsitt tillägnad sin musik under den här säsongen, och bland gästskådespelarna ser vi bland annat Gwyneth Paltrow som vikaren Holly Holliday.
Bered dig på kärlek, dans och såklart, sång!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0