Jayma Mays & Harry Shum Jr avslöja deras nyår önskemål



Vem skulle du flesta vilja kyssa nyårsafton?

Jayma Mays: "Förutom min man? Åh, då skulle det förmodligen vara en dam. Förmodligen Meryl Streep! Ja, jag sticker med Meryl Streep! "

Harry Shum Jr: "Jag har alltid haft den här grejen för äldre kvinnor, så Helen Mirren. Jag älskar Helen Mirren. Jag tror det skulle vara komiska och häftigt på samma gång, bara för det faktum att [det är] Helen Mirren! Jag tycker alltid att hon är helt fantastiskt på alla sätt. Det är mer av en av dessa skådespelare krossar. "

Vilka är dina planer för 2012?

Jayma Mays: "Jag ser fram emot att göra min nyårslöften. Jag tycker alltid att göra det. Mitt stora i år vill jag försöka bli bättre på att ringa folk i telefon och inte bara skicka sms eller e-post. Det är en svår en, men jag ska försöka hålla fast vid det! Jag säger inte att jag kommer att lyckas, men det är på listan! "

Vad ser du mest fram emot under 2012?

Harry:
Att veta att världen inte är slut! [skrattar]

Var du
planerar det slut snart?

Harry:
Nej, jag inte! [skratt] Jag ser bara alla dessa saker och jag vill, "vänta, är detta verkligen händer? 'och så är jag vill," Nä, här händer inte! "I 2012 det kommer vara så mycket bra saker händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0