Inside the actors studios Q/A



Vilken är din favorit ord?
Matt: gåta.
Jane: Chimichanga.
Cory: Bokstavligen.
Lea: glädje.
Chris: återgälda.
Ryan: Ja.

Vilken är din minst favorit ord?
Matt: Tråkigt.
Jane: Fekal.
Cory: Hmm .. jag vet inte .. fråga [Lea]!
Lea: Fördröjning.
Chris: repetition.
Ryan: Turnaround.

Vad tänder du på?
Matt: Ögonkontakt.
Jane: första kopp kaffe för dagen.
Cory: Människor som är passionerade, inspirerade.
Lea: Mat.
Chris: Kontrollerad fara.
Ryan: [kunde inte göra det, sorry! gärna kolla ljudet inlägg]

Vad tänder dig av?
Matt: Jag ska stjäla Janes ... fekal.
Jane: Förakt inför utredningen.
Cory: Okunnighet eller trångsynthet.
Lea: Lättja.
Chris: Um, skulle jag säga "okunskap", men jag ska säga kalla tider. Tidig morgon ringer gånger.
Ryan: Prejudice.

Vilka ljud eller brus älskar du?
Matt: Vattenfall.
Jane: Live gitarr.
Cory: Hög musik.
Lea: Jag älskar när du gå och se en Broadway-show och de klickar på din biljett och det går, di-ding!
Chris: Chimes i vinden.
Ryan: Hundar snarkning.

Vilka ljud eller brus hatar du?
Matt: Ljudet av råttor.
Jane: Min telefon ringer.
Cory: Människor som pratar för högt.
Lea: Min väckarklocka på morgonen.
Chris: sirener.
Ryan: Det buller som papperskorgen lastbilar gör.

Vad är din favorit svordom?
Matt: Mutha-fucka! ... Bitch, slampa.
Jane: Fuckaduck.
Cory: Fuck?
Lea: Jävla idiot.
Chris: Jag älskar när människor har okontrollerbara Tourettes, du vet, vill - SHIT.
Ryan: Fan.

Vilket yrke annat än din vill du försöka?
Matt: gynekolog.
Jane: Barista.
Cory: pilot.
Lea: Chef.
Chris: En Disney föreställa dig.
Ryan: En landskapsarkitekt.

Vilket yrke skulle du absolut inte vill försöka?
Matt: Dekanus av en skola.
Jane: Bemyndigat telemarketing.
Cory: revisor.
Lea: Tja, om inte [Cory var] min pilot, skulle jag säga flygvärdinna.
Chris: Slamavskiljare reparatör.
Ryan: Exterminator.

Om himlen finns vad som skulle vilja höra Gud säga när du kommer till pärlskimrande grindarna?
Matt: "Matthew, dina morföräldrar är rätt dit och de gjorde dig en Jack och ingefära."
Jane: "Duktig flicka, vov!"
Cory: "Tyvärr har jag inte varit runt - det finns en bra förklaring."
Lea: Jag vill att min farfar säga till mig ". Ya dun bra, grabben"
Chris: "Lyssna inte på dem - du får komma in också."
Ryan: Jag kan inte överträffa det. "Du gjorde bra. Du gjorde bra. "


Finns det några ord som du inte förstår så kan du googla ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0